Target zaradi bojkota LGBTQ prijaznih otroških oblačil v tednu dni izgubil 9 milijard dolarjev
Target je odkar so jezni uporabniki družbenih medijev pozvali k bojkotu trgovca na drobno s sedežem v Minneapolisu zaradi njegove uvedbe kolekcije “Pride”, ki vključuje LGBTQ prijazna oblačila za otroke, izgubil 9 milijard dolarjev tržne vrednosti.
Pred tednom dni, pred pozivom k bojkotu, je bila delnica družbe Target pri 160,96 USD na delnico. Tržna kapitalizacija velike verige pa je znašala 74,3 milijarde USD.
Od zgodnjega trgovanja v četrtek so se delnice podjetja znižale za 1 odstotek na 141,76 dolarja. Slednje je omejilo teden dni trajajoč padec. Vrednost diskontnega prodajalca se je tako znižala na 65,3 milijarde USD. To pomeni 12-odstotni padec. Tržno kapitalizacijo podjetja je to znižalo za neverjetnih 9 milijard dolarjev.
Target je sporočil, da nekatere izdelke odstranjuje iz svojih trgovin. V svoji LGBTQ+ ponudbi pa, da po vsej državi pred mesecem ponosa in po intenzivnem odzivu nekaterih strank, ki so se soočile z delavci in prevračale izložbe uvaja nekatere spremembe.
“Ob predstavitvi letošnje kolekcije smo bili deležni groženj. Grožnje so vplivale na občutek varnosti in dobrega počutja članov naše ekipe med delom,” je v izjavi za javnost navedel Target. Dodali so: “Glede na te nestanovitne okoliščine prilagajamo svoje načrte. Vključno z odstranjevanjem izdelkov, ki so bili v središču najpomembnejšega konfrontacijskega vedenja.”
Target je dejal, da so stranke v nekaterih trgovinah podrle police s Pride izdelki, se jezno obračale delavcem, na družbenih omrežjih pa so se pojavili videoposnetki iz notranjosti trgovin.
“Prava stvar za družbo”
Generalni direktor podjetja Target Brian Cornell je nekaj dni prek branil LBGTQ izdelke, rekoč, da so “prava stvar za družbo.”
Katere predmete odstranjuje Target ni želel navesti. Med tistimi, ki so zagotovo pritegnili največ pozornosti, so bile “prijazne” ženske kopalke. Te kopalke trans ženskam omogočijo, da lažje skrijejo svoje genitalije.
Odziva so bili deležno tudi dizajni Abprallen. Abprallen je londonsko podjetje, ki oblikuje in prodaja oblačila in dodatke LGBTQ+ z okultno in satanistično tematiko.
Izdelki Pride so v prodaji od začetka maja. Mesec ponosa poteka junija.
Target je potrdil, da je po negativnih odzivih južnih trgovinah svoje blago Pride s sprednje strani trgovin pomaknil na zadnjo stran.
Konservativni komentator Tomi Lahren je dejal, da bo Target kmalu videl, da bo njegovo poslovanje trpelo na enak način kot Bud Light. “Mislim, da bo Target zelo kmalu izvedel, kaj se zgodi, ko konzervativci nakupujejo ali bolje rečeno ne nakupujejo, ker bodo kmalu dobili Bud Light-ed,” je Lahren povedal za Fox News.
Prodaja Bud Lighta pada že približno šest zaporednih tednov. V zadnjem tednu za 25 odstotkov manj kot pred letom dni, odkar so izbruhnili pozivi k bojkotu kot odgovor na njegovo kontroverzno marketinško kampanjo s transspolnim vplivnežem na družbenih medijih Dylanom Mulvaneyjem.