Temna stran Tomaža Ambrožiča in njegovega športnega marketing. Požareport se je danes razpisal o temni strani Tomaža Ambrožiča in njegovega športnega marketinga: ustanoviti fiktivno firmo, pobrati denar ter izginiti! Poslovanje ali goljufanje?! “Ker po naših informacijah podjetje SBR Sport d. o. o. denarja ne dolguje samo Villi Domus, ampak tudi številnim drugim neposrednim akterjem izvedbe IronMana,” piše Bojan Požar.

Tomaž Ambrožič je morda najbolj znano ime slovenskega športnega marketinga. Je solastnik in direktor družbe Sport Media Focus, organizator maketinške konference Sporto, ki pravkar (9. junija) gostila tudi predsednika Uefe Aleksandra Čeferina in katarskega poslovneža Nasserja Al-Khelaïfija. Ambrožič je med drugim tudi predsednik pariškega nogometnega kluba PSG, ter mož znane televizijske novinarke in urednice Manice Janežič Ambrožič. Po drugi – očitno njegovi temni – strani naj bi bil Ambrožič tudi tisti podjetnik, ki ustanavlja “fiktivna podjetja za organizacijo dogodkov. Pobere denar ter izgine”, in je zato “sramota slovenskega športa,” piše Požareport.

Tako vsaj sledi iz pridobljene obsežne elektronske komunikacije med Sebastjanom Koklom, direktorjem Ville Domus iz Kopra, in Tomažem Ambrožičem… več TUKAJ

Foto: STA

By A.K.

Komentar: