Toyota predstavila ekskluzivni Century SUV
Toyota razširja svojo prestižno linijo vozil s prihodom novega modela – Century SUV. Po tem, ko je Crown prejel osvežitev, je Toyota dvignila svoj nivo prestiža in ustvarila ta edinstven terenec. Century SUV, katerega osnova je luksuzna limuzina Century, se postavlja kot japonski odgovor na Rolls-Royce Cullinan in bo na voljo v izjemno omejenih količinah, in sicer samo 30 enot na mesec.
Ta škatlasti SUV, ki se ponaša z deljenimi vodoravnimi žarometi v slogu Genesis, vas bo osupnil s svojo velikostjo. Meri impresivnih 5205 mm v dolžino, 1990 mm v širino in 1805 mm v višino. Kljub dolžini je krajši od luksuzne limuzine Century, ponuja pa le štiri sedeže namesto petih. Različica SUV ima veliko medosno razdaljo 2950 mm in tehta 2570 kg.
Eleganca feniksa
Eleganca tega vozila se kaže tudi v načinu vstopanja in izstopanja. Ročaji so nameščeni na C-stebričkih, stranske stopnice pa se dvigajo električno, prav tako pa se zadnja vrata odpirajo pod kotom 75 stopinj. Alternativno so na voljo tudi električna drsna vrata v kombi stilu, kot je prikazano v zanimivi različici z napisom GR.
Kot je značilno za to prestižno vozilo, Century SUV ne nosi običajnega Toyotinega emblema, temveč ima bolj prestižnega feniksa. Feniksa najdete na sprednjem in zadnjem delu ter na elegantnih večkrakih platiščih.
Century SUV temelji na platformi TNGA in ponuja izboljšano torzijsko togost karoserije ter druge izboljšave za izjemno udobno vožnjo. Toyota je v kabini, ki ločuje potniški prostor od prtljažnega dela uporabila prozorno steklo. Slednje potnikom na zadnjih sedežih omogoča, da ne slišijo hrupa iz prtljažnega prostora. Na voljo je tudi način Rear Comfort, ki takoj prilagodi pogonsko in zavorno silo, da ne moti potnikov na zadnjem sedežu.
Srce vozila
Srce tega vozila je priključni hibridni pogon, ki združuje 3,5-litrski V6 motor s CVT menjalnikom in štirikolesnim pogonom, ki ga omogoča zadaj nameščeni elektromotor. S skupno močjo 412 konjskih moči (303 kilovatov) je enakovreden Lexusu TX 550h+, čeprav nekateri morda raje izberejo 5,0-litrski V8 motor. Zanimivo dejstvo je, da je bila druga generacija luksuzne limuzine Century Toyotin edini serijski model z V12 motorjem.
Model Century SUV naj bi bil na voljo samo pri izbranih prodajnih mestih na Japonskem, a Toyota načrtuje tudi možnost izdelave unikatnih različic po naročilu. Kljub temu pa bo luksuzna limuzina Century še naprej ostala na voljo za vse privržence prestižnih vozil. S svojim edinstvenim dizajnom in visoko kakovostjo izdelave je Century SUV zagotovo pritegnil pozornost ljubiteljev prestižnih vozil po vsem svetu.
Foto: Toyota