Visoki stroški popravil zrušili načrte Hertza za širitev voznega parka z EV

Tesla polnjenje [Foto: Pixabay/fotografija je simbolna]

Visoki stroški popravil zrušili načrte Hertza za širitev voznega parka z EV

Hertz, svetovno znano podjetje za najem avtomobilov, je sprejelo nepričakovano odločitev o umiku svojih prizadevanj za razširitev svojega voznega parka električnih vozil (EV). Razlog za to spremembo strategije so visoki stroški popravil električnih vozil in padec cen Teslinih modelov, ki sta vplivala na vrednost teh vozil pri nadaljnji prodaji.

Podjetje Hertz je sprva načrtovalo povečanje svoje flote električnih vozil, vključno z nakupom 100.000 modelov Tesla 3. Vendar so se soočili s številnimi izzivi, predvsem zaradi visokih stroškov popravil in poškodb, ki so jih doživela njihova električna vozila. Kljub nižjim vzdrževalnim stroškom so pogosta popravila zaradi trkov in poškodb vplivala na uspešnost poslovanja.

Izvršni direktor Hertza, Stephen Scherr, je potrdil zavezanost podjetja elektrifikaciji svojega voznega parka. Scherr je priznal, da se soočajo s težavami pri uresničevanju svojih ciljev. Prvotno so načrtovali, da bodo polovico Teslinih vozil namenili operacijam skupne vožnje. Žal se je izkazalo, da so vozniki teh vozil povzročili več škode, kot so pričakovali.

Scherr je pojasnil: “Če pogledam nazaj, je vozilo za prosti čas prepuščeno električnim vozilom.” To je privedlo do zmanjšanja prihodka na dan za njihova električna vozila v prostem času, kar je negativno vplivalo na finančne rezultate podjetja.

Draga popravila

Težava je bila še posebej izrazita pri Teslah. Popravila teh vozil stanejo kar 27 odstotkov več kot popravila vozil z notranjim izgorevanjem. Poleg tega je stalno zniževanje cen Tesla vozil dodatno obremenilo Hertz, saj je povzročilo padec tržne vrednosti njihovih električnih vozil, kar je povečalo finančni pritisk.

Kljub izzivom Scherr izraža optimizem, da se bodo škode na električnih vozilih zmanjšale. V zasebnem sektorju so stopnje nesreč pri električnih vozilih nižje kot pri vozilih z notranjim izgorevanjem. Hertz tudi sodeluje s proizvajalci avtomobilov, da bi raziskali načine za zmanjšanje škode.

Vendar pa se podjetje zdaj odloča za upočasnitev širitve svojega voznega parka EV. Trenutno imajo v floti približno 50.000 električnih vozil, od katerih jih 35.000 dobavi Tesla. Kljub zavezam za nakup 100.000 Tesla in 175.000 električnih vozil od GM, cilj, da bi električna vozila do konca leta 2024 predstavljala četrtino njihove flote, ni več prioriteta.

Scherr je zaključil: “Zmanjšanje priporočene maloprodajne cene električnih vozil v letu 2023, predvsem zaradi Tesle, je znižalo pošteno tržno vrednost naših električnih vozil v primerjavi z lanskim letom, tako da reševanje povzroči večjo izgubo in s tem večje breme.”

Podjetje Hertz se bo zdaj osredotočilo na zmanjšanje stroškov popravil in optimizacijo svojega voznega parka EV, pri čemer se zavedajo, da bo sodelovanje s proizvajalci in izboljšanje razmer v prihodnosti ključno za njihov uspeh na tem področju.

vir

Foto: Pixabay

Portal24