Volkswagen bo na avtosalonu v Šanghaju stavil na električno prihodnost

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/china-strategy-is-taking-shape-volkswagen-presents-three-concept-cars-at-auto-shanghai-19176During the Volkswagen Group [Foto: Volkswagen]

Volkswagen bo na avtosalonu v Šanghaju stavil na električno prihodnost

Na letošnjem avtomobilskem salonu Auto Shanghai, ki bo potekal od 23. aprila do 2. maja, bo Volkswagen z močno kitajsko noto predstavil svojo vizijo električne mobilnosti. Tri kitajska skupna podjetja nemškega avtomobilskega velikana – FAW-Volkswagen, SAIC Volkswagen in Volkswagen Anhui – bodo razkrila električne konceptne avtomobile, ki obljubljajo preboj v tehnologiji, oblikovanju in hitrosti razvoja. V ospredju bodo električni kombilimuzinski model, električni SUV segmenta B s tehnologijo za podaljšanje dosega (EREV) in povsem električni SUV, ki vsi skupaj odražajo Volkswagnovo strategijo »Na Kitajskem za Kitajsko«.

Konceptni avtomobili, ki bodo predstavljeni na sejmu, so del kategorije vozil na novo energijo (NEV), ki na Kitajskem zajema povsem električna vozila, priključne hibride in modele s tehnologijo za podaljšanje dosega. Volkswagen napoveduje, da bo do leta 2027 na kitajski trg poslal več kot 20 modelov iz te skupine, kar bo znamki omogočilo, da zadovolji širok spekter potreb tamkajšnjih kupcev. Strategija temelji na prilagoditvi tehnologij in dizajna specifično za kitajski trg, kar dokazuje tudi dejstvo, da so razvojni časi za te modele skrajšani za več kot 30 odstotkov.

Prilagajanje kitajskemu trgu

Volkswagnova zaveza kitajskemu trgu se odraža tudi v besedah Thomasa Schäferja, izvršnega direktorja znamke: »Naša strategija ‘Na Kitajskem, za Kitajsko’ nas usmerja k vodilnemu položaju med mednarodnimi proizvajalci avtomobilov na Kitajskem, tudi v dobi pametnih povezanih vozil. S krajšimi razvojnimi časi, močnimi lokalnimi partnerji in prilagojenimi inovacijami smo pripravljeni izpolniti pričakovanja kitajskih strank.« Schäfer poudarja, da so konceptni avtomobili, ki jih bodo pokazali v Šanghaju, že zelo blizu serijski proizvodnji.

Pomemben del Volkswagnove strategije je tudi oblikovanje, ki združuje evropske korenine z lokalnimi pričakovanji. Andreas Mindt, glavni oblikovalec znamke, pojasnjuje: »Naše evropske vrednote, kot so stabilnost in všečnost, smo prilagodili kitajskemu trgu. Ustvarili smo dizajn, ki ohranja dušo Volkswagna, a hkrati nagovarja novo generacijo kitajskih kupcev.« Tak pristop ne le spoštuje dediščino znamke, temveč tudi odgovarja na hitro spreminjajoče se preference na enem največjih avtomobilskih trgov na svetu.

Avtomobilski salon Auto Shanghai, ki poteka vsaki dve leti izmenično z Auto China v Pekingu, velja za enega največjih tovrstnih dogodkov na svetu. Letos bo sejem privabil na stotisoče obiskovalcev, ki bodo v osmih dneh lahko raziskovali najnovejše avtomobilske dosežke na približno 360.000 kvadratnih metrih razstavnih površin. Prva dva dneva bosta namenjena novinarjem, kar bo Volkswagnu omogočilo, da svojo vizijo električne prihodnosti predstavi globalni javnosti.

Portal24; Foto: Volkswagen