Volkswagen ID. Buzz: Je res pretežak za evropske ceste?
Volkswagnova težko pričakovana električna revolucija se morda sooča s precejšnjo oviro glede njihovega prihajajočega modela, ID. Buzz. Po poročilu iz Nemčije se zdi, da bi ena različica tega priljubljenega električnega kombija lahko zaradi teže vozila naletela na težave.
Najnovejše novice iz podjetja Edison v Nemčiji, ki jih je razkril TheDrive, razkrivajo, da se razvoj dolge medosne razdalje pri modelu ID. Buzz sooča s težavo glede teže. Po besedah Edisona bi lahko teža tega modela presegla omejitve, ki so običajno dovoljene za voznike s standardno evropsko vozniško dovoljenjem.
Volkswagen te trditve sicer zanika. Predstavnik Volkswagna v ZDA, Mark Gillies, je za Carscoops izjavil: “Govorice o resnih zamudah pri projektu niso resnične.” Te govorice se v veliki meri pojavljajo zaradi splošnega vtisa, da so električna vozila težka. Poleg velikih baterijskih paketov, ki so ključni za premagovanje zaskrbljenosti glede dosega, dodatna teža električnih pogonskih sistemov vpliva tudi na teste trčenj, vleke in druge vidike.
Pričakuje se, da bi bila ena izmed različic ID. Buzza opremljena s številnimi dodatki, vključno s strešnim šotorom, posteljo in umivalnikom, kar bi vozilu zagotovo povečalo težo. To pa bi lahko vodilo do vprašanja, ali bi vozilo še vedno izpolnjevalo evropske standarde za vozniška dovoljenja.
Teža električnih vozil postaja vse bolj pereča tema. Evropa se namreč že ukvarja z razmišljanjem o povečanju omejitve teže za voznike. Trenutno je kategorija B vozniških dovoljenj v Evropi omejena na vozila z največjo maso 3.500 kilogramov. Zdaj pa se razpravlja o povečanju te omejitve na 4.250 kg. Slednje bi tako lahko rešilo morebitne težave, s katerimi se srečuje Volkswagen.
Čeprav vprašanje teže ostaja v zraku, je jasno, da je Volkswagen odločen nadaljevati s svojo električno strategijo in premagati morebitne ovire, ki se pojavljajo na poti do prihodnosti električne mobilnosti.