Volkswagen s koncepti ID. AURA, ERA in EVO cilja na Kitajsko

Volkswagen ID. AURA, ERA in EVO [Foto: Volkswagen]

Volkswagen s koncepti ID. AURA, ERA in EVO cilja na Kitajsko 27.4

Volkswagen je na avtomobilskem sejmu Auto Šanghaj 2025 skupaj s kitajskimi partnerji predstavil tri nova konceptna vozila, ki nakazujejo prihodnost znamke na kitajskem trgu. ID. AURA, ID. ERA in ID. EVO, razviti v sodelovanju s skupnimi podjetji FAW-Volkswagen, SAIC Volkswagen in Volkswagen Anhui, so del strategije »Na Kitajskem, za Kitajsko«, s katero znamka utrjuje svojo pozicijo med tujimi avtomobilskimi proizvajalci na tem dinamičnem trgu. »Tri konceptna vozila so viden rezultat naše strategije ‘Na Kitajskem, za Kitajsko’. Tako smo opravili vse potrebne priprave, da ostanemo na prvem mestu med tujimi proizvajalci avtomobilov na Kitajskem,« so pri Volkswagnu zapisali v izjavi za javnost, ki jo je podkrepil Thomas Schäfer, izvršni direktor znamke Volkswagen.

Konceptna vozila, prvič predstavljena na torkovi »Noči koncerna Volkswagen« v Šanghaju, temeljijo na lanskoletnem razstavnem vozilu ID. CODE, ki je bilo razkrito v Pekingu. To je postavilo temelje za novo oblikovalsko smer, prilagojeno kitajskim kupcem, kar so pri Volkswagnu v zadnjih mesecih še izpopolnili. Vozila bodo na sejmu na ogled do začetka maja, skupaj z drugimi modeli znamke, in predstavljajo pomemben korak v Volkswagnovi strategiji za lansiranje več kot 30 novih modelov do konca leta 2027, od katerih bo 20 vozil na novo energijo (NEV).

Pametna mobilnost z umetno inteligenco

Vsa tri konceptna vozila – ID. AURA, ID. ERA in ID. EVO – so opremljena z naprednimi sistemi na osnovi umetne inteligence, ki omogočajo visoko avtomatizirano vožnjo. Že prihodnje leto bodo serijske različice teh modelov dosegle stopnjo avtonomnosti 2++, kar pomeni, da bodo vozila v določenih situacijah, kot so prehitevanje, obračanje ali vključevanje v promet, lahko vozila povsem samostojno, a še vedno pod nadzorom voznika. »V naslednjih treh letih bomo izdelali več kot 20 najsodobnejših električnih vozil NEV s tehnologijami, usmerjenimi v prihodnost, da bomo poskrbeli za vse naše različne stranke na Kitajskem,« so pri Volkswagnu zapisali v izjavi za javnost, ki jo je poudaril Stefan Mecha, izvršni direktor znamke Volkswagen Passenger Cars Brand za Kitajsko.

Volkswagen je za dosego teh ciljev pospešil razvoj v svojem novem centru v Hefeiju, kjer si prizadevajo za razvoj modelov v zgolj 34 mesecih. »Ubrali smo ‘kitajsko hitrost’ z našim novim razvojnim centrom v Hefeiju. Lansirali bomo prave modele s pravo hitrostjo in s pravimi partnerji,« je dejal Thomas Ulbrich, izvršni direktor Volkswagen China Technology Center.

Trije koncepti za različne potrebe

Vsako od treh konceptnih vozil nagovarja specifične potrebe kitajskih kupcev, hkrati pa ohranja prepoznavno Volkswagnovo identiteto. ID. ERA, ki ga razvija SAIC Volkswagen, je prostoren SUV polne velikosti s tremi vrstami sedežev in tehnologijo za podaljševanje dosega. Zahvaljujoč generatorju na gorivo, ki polni baterijo med vožnjo, lahko vozilo doseže več kot 1000 kilometrov, od tega 300 kilometrov v povsem električnem načinu. ID. EVO, razvit v Volkswagnu Anhui, cilja na mlade, trendovske kupce. Ta povsem električni SUV temelji na 800-voltni platformi in prinaša napredno elektronsko arhitekturo, ki omogoča digitalne storitve in posodobitve po zraku. ID. AURA, ki jo razvija FAW-Volkswagen, pa je kompaktni električni kombi, zasnovan za cenovno ozaveščene kupce. Opremljen je z visoko zmogljivim sistemom za avtomatizirano vožnjo in uporabniškim vmesnikom, podobnim pametnemu telefonu, ki vključuje humanoidnega pomočnika na osnovi umetne inteligence.

»Razstavni avtomobil ID. CODE, ki smo ga lani razstavljali v Pekingu, je bil izhodišče za našo novo smer oblikovanja na Kitajskem,« so pri Volkswagnu zapisali v izjavi za javnost, ki jo je dopolnil Andreas Mindt, glavni oblikovalec znamke. Vsako vozilo odraža edinstven oblikovalski jezik, prilagojen posameznemu skupnemu podjetju, a še vedno jasno povezano z Volkswagnovo estetiko.

Volkswagnova strategija »Na Kitajskem, za Kitajsko« se odraža tudi v prilagoditvah tehnologij in dizajna specifičnim željam kitajskih kupcev. ID. AURA, na primer, združuje sodobno tehnologijo z dinamičnim dizajnom, medtem ko ID. EVO poudarja digitalno povezljivost in prilagodljivost. ID. ERA pa s svojo tehnologijo za podaljševanje dosega odgovarja na potrebe po dolgih vožnjah. »Tri konceptna vozila izpolnjujejo različne tehnološke zahteve kitajskih kupcev s svojimi povsem električnimi pogonskimi sistemi in tehnologijo za podaljševanje dosega,« so pri Volkswagnu zapisali v izjavi za javnost.

Portal24; Foto: Volkswagen