Njena nova blagovna znamka Jones Road temelji na prepričanju, da svet ne potrebuje več, temveč boljše lepotne izdelke.

Vse o najnovejši blagovni znamki slavne vizažiske Bobbi Brown

Vizažiska Bobbi Brown, ki je v zgodnjih 90. letih prejšnjega stoletja v naša življenja vpeljala videz “brez ličil”, se je lotila novega podviga.

Njena nova blagovna znamka Jones Road temelji na prepričanju, da svet ne potrebuje več lepotnih izdelkov, temveč boljše.

Znamka ponuja razmeroma majhno izbiro izdelkov. Ti so oblikovani tako, da ne vsebujejo potencialno škodljivih sestavin, kot so parabeni, ftalati in sulfati. V skladu z njenim pristopom manj je več, so številni izdelki nove linije večnamenski. Na primer krema, ki si jo lahko nanesete na lica, ustnice in veke.

Verjamem, da moraš v življenju uporabiti kar imaš in se ne spuščati v boj proti samemu sebi. Si kar si. [Bobbie Brown]

Gradnja blagovne znamke

Brown je v svet lepote vstopila v 80. letih prejšnjega stoletja kot umetnica ličenja. Takrat je bil v modi videz, ki je poudarjal pretirano naličenost. “To je bil Studio 54, Liza Minnelli, Jerry Hall,” se je Brown spominjala v intervjuju za CNN. “Poskušala sem to storiti, a ni šlo. Zato sem pomislila in se odločila, da ljudem povdarim njihove naravne danosti. S tem sem ustvarila naraven videz obraza,” je dejala.

Z novim trendom je ciljala na ljudi, potrošnike, ki so si želeli bolj naravnega videza. Tako je leta 1991 ustanovila in na tržišču predstavila blagovno znamko Bobbi Brown. Bila je tako uspešna, da je le nekaj let pozneje na njena vrata potrkal Estée Lauder. Po besedah Brownove, jo je takratni direktor Leonard Lauder poklical in ji povedal, da je premagala kozmetičnega velikana v vseh večjih veleblagovnicah. Brownovo in njenega moža je povabil na večerjo in ju vprašal ali lahko kupi blagovno znamko. “Nismo naprodaj,” mu je takrat dejala, vendar ji je Lauder na koncu dal ponudbo, ki je ni mogla zavrniti.

“Leonard mi je obljubil, da bodo naprej razvijali moj posel in da bom v njem še naprej lahko sodelovala in delala. To me je prevzelo. S tem bi imela čas za ustvarjanje in svojo družino, ter vlogo matere v katero sem vstopila,” je dejala umetnica in dodała: “ Ponudbo sem sprejela. Leonard je bil pravi partner ob pravem času.”

Po prodaji za 74,5 milijona dolarjev je pri znamki ostala več kot dve desetletji. Na koncu je vseeno obžalovala podpisano pogodbo o prepovedi konkurence, ki ji je 25 let prepovedovala ustanavljanje novih kozmetičnih znamk. “Vedno sem se podpisoval le pod stvari, v katere sem verjela. To je eden od razlogov, zakaj sem zapustila zadnjo blagovno znamko,” je dejala. “Ob koncu svojega mandata sem bila skoraj prisiljena odobriti stvari, ki jih nikoli nisem želela in podpirala. Zato sem jih zavrnila. Nikoli se ne podpišem pod nekaj, v kar ne verjamem.”

Takrat je imela do izteka konkurenčne prepovedi še štiri leta. Končno si je lahko privoščila razkošje brezdelja in vsega časa, ki ji je bil na razpolago, da se odloči, kaj bo počela naprej.

Nov začetek

V drugem delu svojega življenja se je Brownova vrnila v šolo in pridobila certifikat za zdravstvenega trenerja. “V šolo sem se vrnila prez posebnega cilja. Šla sem, ker sem imela prvič v življenju čas, da razmislim o tem kaj bi rada počela,” je dejala. “Od nekdaj sem bila navdušenka nad zdravjem in hrano, zato sem po vrnitvi v šolo našla bolj zdrave načine za uživanje hrane, ki jo imam rada.” V tem času je povedala, da je začela uporabljati tudi manj ličil.

“Po tem, ko sem zapustila blagovno znamko Bobbi Brown, sem ličila nehala nositi. Moj življenjski slog je postal bolj zdrav. Bila sem manj pod stresom in zato videti bolje,” je povedala.

Brownova je dejala, da je videla, kaj se dogaja na družbenih medijih s številnimi lepotnimi blagovnimi znamkami, ki so nastajale na novo. Videla je manjko na trgu za podjetje, ki si ga je potihoma začela zamišljati. Bilo je nekje med staro Celine, ko je bila tam Phoebe Philo, in Supremeom.

Novo blagovno znamko Jones Roads je predstavila 26. oktobra 2020, na dan, ko ji je potekla prepoved konkurence.

Vključevanje potrošnikov

Brown se je Tiktoku pridružila januarja letos in objavlja videoposnetke z neposrednimi nasveti. Vključno z nasveti za starejše od 50 let. V enem od videoposnetkov se zavzema proti oblikovanju konture. Tehniki ličenja, ki se uporablja za definiranje in oblikovanje določenih obraznih potez. Gledalce je vprašala zakaj bi si želeli preoblikovati svoj nos in pojasnila, kako se je naučila sprejemati svoje naravne danosti.

Brown je svojo platformo uporabila tudi za odgovarjanje na kritike. Na primer, za enega od tekočih pudrov je blagovna znamka prejela nekaj negativnih odzivov. Nekaterim ni bilo všeč, da se je podlaga na oljni osnovi ločila v embalaži, drugi so menili, da je prekrivnost premajhna. Brown je na to odgovorila z vrsto videoposnetkov, v katerih je zagovarjala izdelek in pojasnila, kako ga pravilno mešati in uporabljati.

Odkar je Brownova na trgu predstavila svojo prvo blagovno znamko, se je marsikaj spremenilo. Najpomembejša novost pri drugi znamki je zagotovo ta, da je umetnica izkoristila priložnost za neposreden pogovor s potrošniki. Poleg tega z njimi deli številne dobre nasvete in deli pozitivna sporočila. 

“Verjamem, da moraš v življenju uporabiti kar imaš in se ne spuščati v boj proti samemu sebi. Si kar si,” je dejala. “Resnično verjamem v to, da je treba ljudem omogočiti, da postanejo najboljša različica sebe.”

Bobbijevih 5 najljubših lepotnih nasvetov:

1. Veliko se smejte, saj ste videti veliko bolje.

2. Pijte dovolj tekočine. Ne glede na to, ali gre za vodo ali zeliščni čaj. To zelo pozitivno vpliva na vaše počutje.

3. Vaše počutje je povezano z vašim videzom, zato se namesto hitenja na delo ali v fitnes ustavite in se vprašajte: “Zakaj se ne počutim dobro?” Nato začnite spreminjati svoj življenjski slog.

4. Uporabljajte zaščito pred soncem in varnostni pas v avtu.

5. Spremenite svoj način delovanja v lažjega in bolj učinkovitega. Poiščite npr. nekaj lepotnih izdelkov, katerih uporaba vam vzame le nekaj minut in zaradi katerih se počutite dobro ne glede na to, kje ste in kdaj jih uporabljate.

Vir: CNN

Vir slik: 1 – Bobbi Brown, 2 – Metro, 3 – Tiktok

Komentar: