Site icon Portal24

Woven City raste: Toyota širi skupnost izumiteljev

https://newsroom.toyota.eu/media-library

[Foto: Toyota/fotografija je simbolna]]

Toyota je uradno potrdila, da se njeni viziji mest prihodnosti pridružuje še 12 novih podjetij. Skupno se je v projekt Toyota Woven City, ki ga podjetje razvija v japonskem mestu Susono, doslej vključilo že 19 t. i. izumiteljev – inovativnih podjetij, ki bodo v tem urbanem laboratoriju sooblikovala prihodnost bivanja in mobilnosti. Prva faza projekta se bo začela 25. septembra letos.

„Woven City bo služil kot testna proga za nove oblike mobilnosti, ki opolnomočajo vsakdanje življenje,“ so sporočili iz Toyote. Mestno okolje bo zgrajeno kot živ eksperiment, v katerem bodo razvijali, preizkušali in prilagajali rešitve za resnično urbano okolje – ne le za vozila, temveč za življenje samo.

Toyota Woven City ni koncept avtomobilske tovarne prihodnosti, ampak resnična urbana skupnost, v kateri bodo preizkušali integracijo novih tehnologij – od avtonomne mobilnosti in umetne inteligence do naprednih gradbenih materialov in sistemov oskrbe z energijo.

„Toyota verjame, da je vse mogoče, ko se ljudje lahko prosto gibljejo,“ poudarjajo v podjetju. In dodajajo: „V prizadevanju za mobilnost za vse si Toyota prizadeva ustvariti varnejšo, bolj povezano, vključujočo in trajnostno mobilnost, da bi dosegla svoje poslanstvo ustvarjanja sreče za vse.“

Pod okriljem podjetja Woven by Toyota (WbyT) bo nova mestna zasnova združila digitalni razvoj, storitve, transport in urbano okolje v eno koherentno celoto – brez avtomobilskega kaosa, brez emisij in brez kompromisov glede uporabnosti.

V Evropi zavezani nevtralnosti, v svetu pionirji mobilnosti

Toyota Woven City je le en del širše vizije podjetja. Toyota Motor Europe (TME) že vrsto let utrjuje svoj položaj vodilnega proizvajalca na področju zmanjševanja emisij. V letu 2024 je v Evropi prodala več kot 1,2 milijona vozil, kar ji zagotavlja 7,1-odstotni tržni delež.

Do leta 2035 si Toyota prizadeva za popolno odpravo emisij CO₂ v vseh novih vozilih v zahodni Evropi. Že danes ponuja širok nabor elektrificiranih pogonskih sklopov, vključno s hibridi, priključnimi hibridi, baterijskimi električnimi vozili in vozili na gorivne celice. V okviru svoje mobilnostne blagovne znamke KINTO, prisotne v 20 državah, razvija nove oblike skupne mobilnosti in dostopnih rešitev.

Projekt v Susonu ni le tehnološka razstava, temveč živi organizem, kjer bodo podjetja, raziskovalci in prebivalci sobivali z eksperimentalnimi tehnologijami v realnem času. Toyota z novimi partnerji gradi temelj prihodnje mestne mobilnosti.

Iz podjetja ob tem sporočajo: „Woven City še naprej širi svojo skupnost izumiteljev, ki bodo soustvarjali nove načine življenja in gibanja.“

Z uradno izstrelitvijo 1. faze 25. septembra bo japonski projekt dobil prvo konkretno obliko. Toyota pa bo svetovnemu trgu poslala jasno sporočilo: prihodnost mobilnosti ni več vprašanje prihodnosti, temveč že zdajšnjosti – in v Susonu je dobila svoj prvi utrip.

Miha D. Kovač

Foto: Toyota

Exit mobile version