X bo pred volitvami 2024 v ZDA dovolil politično oglaševanje
Platforma X, nekoč znana kot Twitter, je objavila pomembno spremembo svoje politike glede političnega oglaševanja v Združenih državah Amerike. Platforma je hkrati razširila tudi svoje ukrepe za varnost in integriteto volitev pred predsedniškimi volitvami leta 2024.
Vse od leta 2019 je bila platforma, ki jo je pred kratkim prevzel Elon Musk, globalno znana po svoji prepovedi političnih oglasov. Ta odločitev je bila spremenjena januarja. Takrat so se začeli dovoljeni oglasi z določenimi omejitvami, predvsem v povezavi z ozaveščanjem o volilnih vprašanjih, kot je na primer registracija volivcev. Zdaj pa je prišlo do novega preobrata. X bi namreč dovolil politično oglaševanje za kandidate in politične stranke v ZDA. Obenem pa bo X razširil tudi svoje ukrepe za zagotavljanje varnih volitev.
Ta nova odločitev bo omogočila platformi X povečanje prihodkov v času, ko so mnogi oglaševalci na platformi zaradi strahu pred neprimernimi vsebinami odšli ali zmanjšali svojo dejavnost. X je ob tem napovedal tudi krepitev svoje ekipe za preprečevanje manipulacije vsebine in za obvladovanje novih groženj.
Kot del svojih prizadevanj za večjo transparentnost bo X vzpostavil globalni center za pregledno oglaševanje. Uporabnikom bo omogočeno, da bodo lahko spremljali, kakšni politični oglasi se pojavljajo na platformi. Kljub novi politiki pa bodo ostali prepovedani oglasi, ki vsebujejo lažne informacije ali skušajo podkopati zaupanje javnosti v volilni proces.
S to novo usmeritvijo se platforma X postavlja v ospredje prizadevanj za vzpostavitev varnega in transparentnega okolja za politično oglaševanje ter izvajanje učinkovitih ukrepov za zaščito integritete volitev.
vir Foto: zajem zaslona Portal24