Nekateri veliki oglaševalci, vključno z Dyson, Mazda, Forbes in PBS Kids, so svoje marketinške kampanje začasno ustavili ali odstranili svoje oglase iz delov Twitterja, ker so se njihove promocije pojavile poleg tvitov, ki spodbujajo otroško pornografijo, so za Reuters sporočili iz podjetij.
Velike blagovne znamke začasno ustavile oglaševanje na Twitterju, njihovi oglasi so se pojavili ob tvitih z otroško pornografijo
Blagovne znamke, od Walt Disney Co., NBCUniversal in Coca-Cola Co. do otroške bolnišnice, so bile med več kot 30 oglaševalci, ki so se pojavili na straneh s profili računov Twitter, ki so navajali povezave do spornega gradiva.
Nekateri tviti, ki vključujejo ključne besede, povezane s “posilstvom” in “najstniki”, so se pojavili poleg promoviranih tvitov korporativnih oglaševalcev. V enem primeru se je promoviran tvit za blagovno znamko čevljev in dodatkov Cole Haan pojavil poleg tvita, v katerem je uporabnik rekel, da “trguje z najstniško/otroško” vsebino.
“Zgroženi smo,” je za Reuters povedal David Maddocks, predsednik znamke Cole Haan, potem ko je bil obveščen, da se oglasi podjetja pojavljajo poleg takšnih tvitov. “Bodisi bo Twitter to popravil, ali pa bomo to popravili mi na kakršen koli način, kar vključuje tudi ne oglaševanje na Twitterju.”
Iskalne besede
V drugem primeru je uporabnik tvitnil in iskal vsebino “SAMO dekleta, BREZ fantov”, čemur je takoj sledil promoviran tvit za otroško bolnišnico Scottish Rite s sedežem v Teksasu.
Tiskovna predstavnica Twitterja Celeste Carswell je v izjavi dejala, da ima podjetje “ničelno toleranco do spolnega izkoriščanja otrok” in vlaga več sredstev, ki so namenjena varnosti otrok. Vključno z zaposlovanjem novih delovnih mest za pisanje politik in izvajanje rešitev.
Dodala je, da Twitter tesno sodeluje s svojimi oglaševalskimi strankami in partnerji, da razišče in sprejme ukrepe za preprečitev ponovitve situacije.
O izzivih Twitterja pri prepoznavanju vsebine zlorabe otrok je konec avgusta prvič poročalo spletno mesto za tehnološke novice The Verge.
Tako kot vse platforme družbenih medijev tudi Twitter prepoveduje upodobitve spolnega izkoriščanja otrok, ki so v večini držav nezakonite. Vendar na splošno dovoljuje vsebino za odrasle in je dom uspešne izmenjave pornografskih posnetkov, ki obsega približno 13 odstotkov vse vsebine na Twitterju.
Twitter ni želel komentirati količine vsebine za odrasle na platformi.
Več kot 500 spornih računov v zadnjem mesecu
Ghost Data je odkril več kot 500 računov, ki so ta mesec v 20-dnevnem obdobju odkrito delili ali zahtevali gradivo o spolni zlorabi otrok. Twitterju v obdobju študije ni uspelo odstraniti več kot 70 odstotkov računov, ki je ugotovitve delila izključno z Reutersom.
Reuters točnosti ugotovitve Ghost Data v celoti ni mogel neodvisno potrditi, a je pregledal na desetine računov, ki so ostali na spletu in so zbirali materiale za “13+” in “mlado videti gole”.
Potem ko je Reuters prejšnji četrtek delil vzorec 20 spornih računov s Twitterjem, je podjetje odstranilo približno 300 dodatnih računov. A je glede na Ghost Data in pregled Reutersa več kot 100 drugih še vedno aktivnih.
Reuters je nato v ponedeljek delil celoten seznam več kot 500 računov, potem ko ga je predložil Ghost Data. Twitter ga je pregledal in trajno začasno ukinil zaradi kršenja svojih pravil, je v torek povedal Twitterjeva predstavnica za javnost Carswell.
V elektronskem sporočilu oglaševalcem v sredo zjutraj, pred objavo te novice, je Twitter dejal, da je “odkril, da so se v profilih prikazovali oglasi, ki so bili vpleteni v javno prodajo ali nagovarjanje gradiva o spolni zlorabi otrok.”
Ghost Data
Andrea Stroppa, ustanovitelj Ghost Data, je dejal, da je bila študija poskus ocene sposobnosti Twitterja, da odstrani material. Stroppa je rekel je, da je potem, ko je informacije o tej temi osebno financiral raziskavo..
Twitterjeva poročila o preglednosti na spletni strani kažejo, da je lani začasno ukinil več kot milijon računov zaradi spolnega izkoriščanja otrok.
Podali so približno 87.000 prijav Nacionalnemu centru za pogrešane in izkoriščane otroke, neprofitni organizaciji, ki jo financira vlada in omogoča izmenjavo informacij z organi pregona, v skladu z letnim poročilom te organizacije.
Oglaševalci
“Twitter mora čimprej odpraviti to težavo in dokler tega ne storijo, bomo prenehali s kakršno koli plačljivo dejavnostjo na Twitterju,” je dejal tiskovni predstavnik Forbesa.
“Na spletu ni prostora za tovrstne vsebine,” je v izjavi za Reuters dejal tiskovni predstavnik proizvajalca avtomobilov Mazda USA. Dodal je, da v odgovor podjetje zdaj prepoveduje prikazovanje svojih oglasov na Twitterju.
Tiskovni predstavnik Disneyja je vsebino označil za “obsojanja vredno” in dejal, da “podvojijo naša prizadevanja za zagotovitev, da digitalne platforme, na katerih oglašujemo, in kupci medijev, ki jih uporabljamo, okrepijo svoja prizadevanja za preprečitev ponovitve takšnih napak.”
Tiskovni predstavnik Coca-Cole je dejal, da ne dopušča, da je gradivo povezano z njeno blagovno znamko, in dejal, da je “kakršna koli kršitev teh standardov nesprejemljiva in se jemlje zelo resno.”
NBCUniversal je dejal, da je od Twitterja zahteval odstranitev oglasov.
Foto: Gettyimages