Želite bolje spati? Potem v jedilnik vključite to hrano!

ByAna Koren

3. februarja, 2023 ,
Foto: Pixabay

Želite bolje spati? Potem v svoj jedilnik vključite to hrano!

Da ponoči ne moremo spati obstaja več razlogov in sicer od bolezni in poškodb do stresa in tesnobe. Zato ni presenetljivo, da bo večina na neki točki občutila nespečnost. Toda prehrana je lahko tudi dejavnik, je opozorila terapevtka Michelle Geraghty-Corns. Za boljši spanec priporoča štiri vrste hrane in pijače.

Banane

Čeprav mnogi jedo banane zjutraj, so dejansko bolj koristne, če jih zaužijemo pred spanjem. 

“Banane so eno najboljših živil za spanje, saj vsebujejo visoko raven magnezija, ki pomaga sprostiti mišice in pomiriti telo. Kombinacija narezanih banan z naravnim maslom iz oreščkov je odličen način za uravnavanje krvnega tlaka, sprostitev mišic in živce in izboljša kakovost spanja,” pravi Michelle.

Mastne ribe

Raziskave kažejo, da nam lahko mastne ribe pomagajo bolje spati. Ena študija, objavljena v Journal of Clinical Sleep Medicine leta 2014, je pokazala, da so ljudje, ki so jedli lososa trikrat na teden v obdobju nekaj mesecev, bolje spali in bolje funkcionirali podnevi.

“Mastne ribe zagotavljajo vitamin D in omega-3 maščobne kisline, ki pomagajo uravnavati serotonin v telesu. Zlasti pozimi, ko je raven vitamina D običajno nižja, je pomembno, da uživamo ribe,” je dodala.

Orehi

Orehi, kot so orehi, mandlji in pistacije, vsebujejo bistvene minerale, kot sta magnezij in cink, ki sta bistvena za številne telesne funkcije.

“Čeprav ljudje na splošno prigriznejo oreščke čez dan, je vredno razmisliti o tem, da bi jih prihranili za pozneje čez dan, da bi lažje zaspali. Raziskave so pokazale, da lahko magnezij zmanjša vnetje in raven kortizola ter izboljša kakovost spanja za tiste, ki trpijo za nespečnostjo,” je dejala. je pojasnila Michelle.

Češnjev sok

Michelle pravi: “Višnjev sok je odlična pijača, ki jo lahko pijete pred spanjem, če imate težave s spanjem ali spanjem vso noč. Sok vsebuje hranila, vključno z magnezijem, fosforjem in kalijem, pa tudi velike količine melatonina. Je znano, da povzroča zaspanost, melatonin pa pomaga uravnavati cirkadiani ritem.”

Ne spreglejte…

Hrana, ki jo lahko jeste za boljše razpoloženje

Zaradi pandemije, zaradi katere je duševno zdravje postala vroča tema, se vse več ljudi zaveda, da lahko hrana, ki jo uživamo, resno vpliva na naše razpoloženje. Že leta se je naša kultura osredotočala na povezavo med zdravo prehrano in fiziološkim dobrim počutjem in je večinoma povezano z našo težo… več tukaj.

Foto: Pixabay