Električni model ID.3 proizvajalca Volkswagen je uspešno prestal štiriletni vzdržljivostni test nemškega avtomobilskega kluba ADAC. Po 160.000 prevoženih kilometrih je visokonapetostna baterija modela ID.3 Pro S ohranila 91 odstotkov neto kapacitete, kar po oceni Volkswagna potrjuje zanesljivost in kakovost vozila tudi ob koncu garancijskega obdobja.
“Rezultat kaže na impresivno kakovost naših modelov ID. tudi po številnih prevoženih kilometrih,” je poudaril Martin Sander, član upravnega odbora Volkswagna, odgovoren za prodajo, trženje in poprodajne storitve. “Visoka zmogljivost baterije, več kot 90 odstotkov, po 160.000 prevoženih kilometrih potrjuje, da so naši modeli ID. zelo privlačni tudi kot rabljeni avtomobili in še naprej izpolnjujejo zahteve naših strank.”
Pri Volkswagnu ob tem zagotavljajo, da baterije pri vseh modelih ID. tudi po osmih letih uporabe ali 160.000 kilometrih ohranijo vsaj 70 odstotkov svoje prvotne neto kapacitete. Na testu so inženirji ADAC z modelom ID.3 Pro S, ki ima neto kapaciteto baterije 77 kWh, opravili več kot 40 odstotkov polnjenj prek hitrih polnilnic. Vozilo je bilo pogosto, včasih tudi več dni, priključeno na polnilno postajo z doseženo 100-odstotno napolnjenostjo, kar sicer ni priporočena praksa.
Vzdržljivostni test je bil prvi tovrstni za Volkswagnov družinski model ID.3. ADAC je v testnem in tehnološkem centru v Landsbergu am Lech redno preverjal stanje baterije, programsko opremo in splošno tehnično stanje vozila.
ADAC v svojem poročilu priporoča redno nameščanje posodobitev programske opreme. Med testom je ID.3 prejel več nadgradenj, vključno z načrtovalcem poti za električna vozila, ki samodejno predlaga postanke za polnjenje glede na prometne razmere, napovedi in stanje napolnjenosti. Posodobitve so izboljšale tudi porabo in doseg, zlasti pri krajših vožnjah in zimskih temperaturah med 0 in 5 °C. Dodatno je bila povečana tudi moč polnjenja – do največ 170 kW.
K pozitivnim rezultatom so pripomogli tudi splošna robustnost vozila ter ohranjenost podvozja in karoserije. Po navedbah ADAC “sta bila karoserija in podvozje v dobrem stanju”, pri čemer “osi, vzmetenje in krmiljenje niso kazali večjih težav ali znakov obrabe”.
Volkswagen z rezultati vzdržljivostnega testa utrjuje zaupanje v svoje električne modele, ADAC pa s testom potrjuje primernost ID.3 za dolge razdalje ter nizke zahteve glede vzdrževanja.
Foto: Volkswagen/©ADAC/Test and Technology
