Site icon Portal24

Lancia in Eberhard & Co. predstavljata omejeno izdajo ure

Lancia in Eberhard & Co. prek izbranih ekskluzivnih prodajalcev predstavljata omejeno izdajo ure [Foto: Lancia, Stellantis mediaz]

Lancia in švicarski urarski proizvajalec Eberhard & Co. sta predstavila novo omejeno izdajo ročne ure, nastale v sodelovanju dveh zgodovinskih znamk, ki ju povezujejo tehnična dediščina, motošport in poudarjena identiteta znamke. Novost slavi vrnitev legendarnega logotipa HF (High Fidelity), ki ga spremlja rdeči slon – simbol, s katerim Lancia znova vstopa v svet relija.

Pri Lancii poudarjajo, da ura ni zgolj oblikovalski poklon preteklosti, temveč del širše zgodbe o ponovnem rojstvu športne DNK znamke. „HF ni nostalgija, temveč izraz kontinuitete, poguma in tehnične drznosti,“ so navedli ob predstavitvi nove ure, ki je na voljo izključno prek izbranih prodajalcev.

Sodelovanje temelji na vzporednem razvoju obeh podjetij, ki segata v začetek 20. stoletja. Lancia, ustanovljena leta 1906, je že z modelom Lambda leta 1921 postavila nove standarde avtomobilske konstrukcije, medtem ko je Eberhard & Co., ustanovljen leta 1887, zgodaj zaznamoval urarsko industrijo s patenti in tehnološkimi inovacijami. V Maisonu poudarjajo, da je bil njihov prvi kronograf za ročno uro predstavljen že leta 1919, kar je utrdilo povezavo z merjenjem časa v zahtevnih razmerah.

V tridesetih letih prejšnjega stoletja sta obe znamki dodatno okrepili svojo identiteto. Lancia je z modeloma Augusta in Aprilia preoblikovala razumevanje aerodinamike, Eberhard & Co. pa je razvil kronografe z delnim merjenjem časa. „Motošport je bil za nas vedno naravno okolje, v katerem se je tehnologija dokazovala v praksi,“ poudarjajo pri Eberhard & Co.

Športna DNK od relija do kronografov

Po drugi svetovni vojni sta znamki vstopili v obdobje, ki ga danes označujejo kot zlato dobo. Lancia je predstavila modele Aurelia in Flaminia, Eberhard & Co. pa je na trg poslal kolekcije Scafograf, Contograf in Scientigraf. Skupna športna identiteta se je v sedemdesetih in osemdesetih letih še okrepila, ko je Lancia z modeli Fulvia HF, Delta HF 4WD in Delta Integrale postala sinonim za svetovni reli in osvojila deset naslovov svetovnega prvaka med konstruktorji.

V istem obdobju je Eberhard & Co. po prebroditvi t. i. kremenčeve krize nadaljeval razvoj mehanskih ur in leta 1992 lansiral kolekcijo Tazio Nuvolari. S tem je, kot so dodali v podjetju, „še dodatno utrdil povezavo med natančnim merjenjem časa in motošportno tradicijo“.

Sodobna interpretacija dediščine HF

Nova ura Lancia HF to dediščino prevaja v sodoben izdelek. Opremljena je z avtomatskim mehanskim mehanizmom, ima 41-milimetrsko ohišje iz nerjavečega jekla ter številčnico z novim logotipom HF v poševni pisavi. Rdeči slon z dvignjenim rilcem, ki ga je leta 1953 uvedel Gianni Lancia, simbolizira odločnost in pogum, poudarjajo pri Lancii.

Ura je na voljo s modro, belo ali črno številčnico s sončnim zaključkom, luminiscentnimi indeksi in rdečimi detajli na sekundnem kazalcu ter oznaki „60“ na minutni lestvici. Na hrbtni strani ohišja so gravirani logotip, referenca in individualna serijska številka. Kupci lahko izbirajo med vintage usnjenim paščkom z rdečimi šivi ali jekleno zapestnico Chablis z zaponko 2CLICK®.

Pri Eberhard & Co. so dodali, da je vsaka različica izdelana v omejeni seriji 120 kosov, kar skupaj pomeni 360 ur. „Gre za sodobno izboljšano dediščino, ki spoštuje preteklost, a je namenjena današnjim zbirateljem in ljubiteljem tehnične kulture,“ so navedli.

Anja Kadič

Foto: Lancia, Stellantis media

Exit mobile version