Levi’s bo svojo linijo kavbojk višjega cenovnega razreda Blue Tab prihodnje leto začelo prodajati v več trgovinah po svetu. Namen poteze je izkoristiti rast povpraševanja po vrhunskem denimu, je za Reuters dejal finančni direktor in direktor za rast podjetja Harmit Singh.
Linija Blue Tab, ki vključuje kavbojke in srajce, je bila predstavljena najprej v Aziji, od septembra pa jo prodajajo v približno dveh ducatih trgovinah v Evropi in ZDA. Levi’s s tem širi svojo ponudbo v višji cenovni razred in želi pritegniti tudi večji delež ženskih kupcev. Singh je dejal, da bo leto 2026 prineslo razširitev ponudbe, saj je bila prodaja obstoječe kolekcije uspešna.
V Evropi se kavbojke Blue Tab prodajajo po cenah med 250 in 350 evri, medtem ko standardna linija Red Tab stane med 70 in 130 evri. Jakne Blue Tab dosegajo okoli 700 evrov. Levi’s sicer večino svojih prihodkov ustvarja s prodajo kavbojk srednjega cenovnega razreda, ponuja pa tudi cenejšo linijo za prodajo v outlet trgovinah in pri trgovcih, kot je Walmart.
Po navedbah Reutersa se podjetje sooča z izzivom uravnoteženja med kupci, ki iščejo dostopnejše cene, in tistimi, ki se odločajo za premium izdelke. Finančni direktor je pojasnil, da premium denim trenutno predstavlja približno 10 odstotkov od 100 milijard dolarjev vrednega globalnega trga džinsa, a ta segment raste hitreje od običajnega.
Kakovost tkanine je po besedah Singha ključen dejavnik pri razlikovanju linije Blue Tab. Izdelki so navdihnjeni z japonskim jeansom, tkanim na tradicionalnih statvah, ki ustvarjajo gostejšo tkanino z značilnim robom. Singh je dodal, da bo prihodnje leto ponudba oblačil za moške in ženske še obsežnejša.
Prihodki
Levi’s, znan po svojih modelih 501, je lani ustvaril 6,4 milijarde dolarjev prihodkov. Podjetje si je prvotno zadalo cilj doseči 10 milijard dolarjev do leta 2027 in 15-odstotno maržo poslovnega izida, a je moralo med pandemijo opustiti časovnico zaradi visoke inflacije. Singh je po navedbah Reutersa nakazal, da bi lahko podjetje prihodnje leto predstavilo nov načrt prihodkov, potem ko je v zadnjih četrtletjih zabeležilo visoko enomestno rast.
Trgovinske tarife, ki jih je uvedel ameriški predsednik Donald Trump, so podjetju povzročile dodatne stroške, a Levi’s pričakuje močno prodajo v prihajajoči praznični sezoni. Singh je dejal, da letos podjetje prodaja več izdelkov po polni ceni kot lani, kar pripisuje vztrajni kupni moči potrošnikov in omejevanju popustov.
Širitev ponudbe na oblačila iz drugih materialov in sodelovanja z blagovnimi znamkami, kot sta Barbour in Nike, po Singhovih besedah prispevajo k prodaji po višjih cenah. Nižja cena bombaža letos pomaga pri zniževanju stroškov proizvodnje.
Singh ni izključil možnosti, da bi Levi’s v prihodnje prevzel novo blagovno znamko, s čimer bi pospešil rast. Kot je dejal, podjetje že upravlja blagovno znamko Beyond Yoga, vredno 150 milijonov dolarjev, ki jo je prevzelo leta 2021. „Za zdaj imamo dve blagovni znamki, vendar puščamo odprta vrata še za eno,“ je dejal Singh.
Trenutno prevzem po njegovih besedah ni nujen, vendar bi Levi’s, kot je dodal, „preučil vse priložnosti, ki bi lahko pospešile njegovo vrhunsko poslovanje“.
Foto: Unsplash/Pasquale Farro









