Opel je predstavil svoj najnovejši električni model Mokka GSE, ki je postal najhitrejši popolnoma električni serijski avtomobil znamke. Novi model prinaša športno zmogljivost, napredne tehnologije in prepoznaven slog, ki je prepričal tudi strokovnjake za oblikovanje.
Model Mokka je bil izbran za »Najboljšo inovacijo v oblikovanju leta 2025« v kategoriji »Majhen SUV/Crossover«. Iz Opla so ob tem poudarili, da vozilo z drzno, čisto obliko in izrazito identiteto znamke »znova postavlja nove standarde v svojem razredu«.
Nova Mokka GSE je že na voljo za naročilo in predstavlja športno različico z zmogljivostjo 207 kW (281 KM). »Gre za avtomobil, ki prinaša občutek relija na cesto in užitek v vožnji na povsem novi ravni,« so navedli pri Oplu.
Mokka GSE doseže hitrost 200 km/h in od 0 do 100 km/h pospeši v 5,9 sekunde. Z električnim pogonom, ki zagotavlja 345 Nm navora, je vozilo po navedbah proizvajalca »enako zmogljivo kot reli različica Mokka GSE Rally Motorsport«.
Pri Oplu so pojasnili, da so tehnologijo razvili na podlagi relijaške zasnove. Vozilo ima večlamelni diferencial z zaporo zdrsa Torsen, novo zasnovano podvozje in hidravlične amortizerje. »Vse visokonapetostne komponente standardne Mokke GSE prihajajo iz Mokke GSE Rally,« so dodali.
Med prepoznavnimi oblikovnimi poudarki so rumene štiribatne zavorne čeljusti, posebna platišča GSE ter športni sedeži Alcantara Performance z integriranimi vzglavniki. Vozniško izkušnjo dopolnjuje na novo razvit krmilni sistem in sploščen volan, medtem ko aluminijasti pedali poudarjajo športni značaj vozila.
Tri različice pogona za različne potreb
Kupci lahko Mokko izberejo v popolnoma električni, hibridni ali bencinski izvedbi. Mokka Electric z močjo 115 kW (156 KM) in baterijo 54 kWh omogoča doseg do 403 kilometre (WLTP). »Z učinkovito zasnovo smo ohranili kompaktnost vozila in hkrati povečali vsakodnevno uporabnost,« so pojasnili pri Oplu.
Mokka Hybrid združuje 1,2-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom (100 kW/136 KM) in elektromotor (15,6 kW/21 KM), skupaj pa zagotavlja sistemsko moč 107 kW (145 KM). Gre za 48-voltno hibridno tehnologijo s šeststopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. »Sistem pomaga zmanjšati porabo goriva in emisije CO2,« so poudarili in dodali, da pri nizkih hitrostih omogoča izključno električno vožnjo.
Za tiste, ki ostajajo zvesti klasičnim motorjem, Opel ponuja še različico z 1,2-litrskim bencinskim motorjem in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Cene za model Mokka se v Nemčiji začnejo pri 26.890 evrov, so navedli pri proizvajalcu.
Zelena gradnja in digitalna izkušnja v kabini
Pri zasnovi nove Mokke je Opel sledil konceptu »razstrupljanja« in trajnostne gradnje. »Zunanjost se popolnoma odpoveduje kromiranim dodatkom, materiali v notranjosti pa vključujejo reciklirane tkanine,« so pojasnili. Tudi volan je izdelan iz veganskega materiala, kar odraža trajnostni pristop znamke.
Mokka prinaša tudi posodobljen multimedijski sistem z dvema 10-palčnima zaslonoma – digitalnim instrumentnim prikazovalnikom in barvnim zaslonom na dotik. Uporabniki lahko sistem upravljajo prek pripomočkov, glasovnega ukaza »Hej, Opel« ali povezane navigacije.
Posebnost nove generacije je vključitev sistema ChatGPT v vozilo, ki uporabnikom omogoča dostop do širokega nabora informacij. »Gre za napredno funkcijo, ki povečuje interaktivnost med voznikom in vozilom,« so navedli pri Oplu.
Med tehnološkimi dodatki so še 180-stopinjska vzvratna kamera visoke ločljivosti in izboljšani asistenčni sistemi, namenjeni varnejši vožnji v mestnih okoljih.
Podatki o porabi in emisijah (WLTP):
- Mokka 1,2 bencin: 5,7 l/100 km, 129 g CO₂/km (oznaka D)
- Mokka Hybrid: 4,9 l/100 km, 110 g CO₂/km (oznaka C)
- Mokka Electric: 15,4–15,6 kWh/100 km, 0 g CO₂/km (oznaka A)
- Mokka GSE: 18,5 kWh/100 km, 0 g CO₂/km (oznaka A)
Foto: Opel/Stellantis









