Peugeot razkriva digitalni svet Polygon City in napoveduje novi konceptni avtomobil

Odkrijte povsem novi PEUGEOT POLYGON CONCEPT v vsej njegovi veličini, ki bo predstavljen v okviru osrednjega govora na PEUGEOTOVEM YouTube kanalu: 12. novembra ob 13.00. [Foto: Peugeot/Stellantis media]

Peugeot bo kmalu predstavil svoj novi konceptni avtomobil prihodnosti, hkrati pa vstopa v svet virtualne resničnosti z otokom Polygon City v igri Fortnite. Dogodek bo potekal 11. novembra ob 10.11, so sporočili iz podjetja.

„Peugeot z navdušenjem vabi igralce in ljubitelje avtomobilizma, da raziščejo Peugeot Polygon City,“ so navedli v izjavi za javnost. Otok je zasnovalo podjetje Gameloft, ki je vodilno na področju razvoja in izdajanja večplatformnih iger, v tesnem sodelovanju z oblikovalsko ekipo Peugeota.

Polygon City bo imel obliko Hypersquare®, revolucionarnega krmilnega sistema s tehnologijo Steer-by-Wire, ki bo osrednjega pomena za vozila Peugeot prihodnosti. „Ta sistem predstavlja novo dimenzijo užitka v vožnji,“ so poudarili pri Peugeotu.

Novi Peugeot Polygon Concept bo uradno predstavljen 12. novembra ob 13. uri na uradnem YouTube kanalu Peugeota. Gre za naslednjo generacijo konceptnih vozil, ki „izražajo mačji dizajn prihodnosti“ in prikazujejo vizijo znamke za naslednje obdobje, so pojasnili v podjetju.

Po septembrskem razkritju imena je Peugeot zdaj objavil prvo zunanjo fotografijo konceptnega vozila. Ta prikazuje značilno francosko eleganco in karizmatičen oblikovalski jezik znamke. „Gre za zasnovo, ki odpira novo poglavje v zgodbi Peugeota,“ so poudarili v izjavi.

Kabina bo po navedbah proizvajalca inovativna, zasnovana okoli krmilnega sistema Hypersquare®, ki vozniku ponuja občutek natančnega nadzora brez mehanske povezave med volanom in kolesi.

Peugeot vstopa v svet igralne izkušnje

S projektom Polygon City Peugeot nadaljuje z raziskovanjem digitalnega občinstva. „Z vstopom v svet iger potrjujemo svojo prisotnost med novo generacijo uporabnikov,“ so pojasnili pri podjetju.

Gre za „zabavno, poglobljeno in inovativno izkušnjo, odprto za vse – tako za ljubitelje Peugeota kot za igralce,“ so dodali. V virtualnem svetu bodo obiskovalci lahko raziskovali prihodnost mobilnosti ter spoznali tehnološke elemente konceptnega vozila še pred njegovo uradno predstavitvijo.

Peugeot tako postaja ena redkih avtomobilskih znamk, ki aktivno prepleta svet avtomobilizma in virtualne zabave. Z digitalno prisotnostjo v igri Fortnite se znamka povezuje z globalno skupnostjo igralcev in navdušencev nad tehnologijo.

Pri Peugeotu so poudarili, da gre za samostojen projekt, ki ni neposredno povezan z ustvarjalci igre. „Peugeot Polygon City je neodvisno ustvarjen Fortnite otok, ki ga ne sponzorira, ne podpira ali upravlja Epic Games, Inc.,“ so zapisali v izjavi.

Znamka napoveduje, da bodo dodatne informacije o dostopu do otoka Peugeot Polygon City v Fortnite objavili v prihodnjih dneh. Do takrat pa vabijo vse navdušence, da spremljajo njihove kanale in se pripravijo na „edinstveno priložnost za raziskovanje prihodnosti užitka v vožnji“.

Anja Kadič

Foto: Peugeot/Stellantis media