Popolna zapora Dunajske ceste ta konec tedna zaradi zaključnih del

ByMiha D. Kovač

23. oktobra, 2025 , ,
Dunajska cesta [Foto: Direkcija RS za infrastrukturo]

Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo in Ministrstvo za infrastrukturo sta sporočila, da bo zaradi izvedbe zaključnih asfalterskih del ta konec tedna popolnoma zaprta Dunajska cesta v Ljubljani. Popolna zapora bo vzpostavljena od sobote, 25. oktobra, ob 5. uri zjutraj, do ponedeljka, 27. oktobra 2025, ob 5. uri zjutraj.

Med zaporo bodo površine za pešce in kolesarje normalno prevozne, promet za motorna vozila pa bo popolnoma ustavljen.

V okviru projekta poglobitve voziščne konstrukcije Dunajske ceste so bila doslej izvedena dela na poglobitvi vozišča, izgradnji nosilnega sloja in ureditvi odvodnjavanja, vključno s pločniki. Do predvidenega zaključka del 30. novembra 2025 je treba dokončati še asfaltiranje zaključnega sloja, izvedbo talnih označb ter montažo in obdelavo ograje na območju nadhoda.

Za ta zaključna opravila bodo v prihodnjih tednih potrebne še krajše delne zapore.

V primeru neugodnih vremenskih razmer oziroma dežja se bo popolna zapora prestavila na vikend med 8. in 10. novembrom 2025.

Spomnimo…

Ljubljansko vozlišče je ključno jedro evropskega prometnega omrežja TEN-T, skozi katero potekata Baltsko-jadranski in Sredozemski koridor. Dnevno se skozi mesto odvije približno 450 vlakov, od tega 300 potniških in 150 tovornih. Ljubljanski sistem tako obvladuje približno 65 % vseh potniških vlakov v državi in prepelje okoli 25.000 dnevnih migrantov. Večina tovornega prometa je tranzitnega, le okoli 10 % se zaključi v Ljubljani.

Velik obseg prometa povzroča zasičenost infrastrukture in zamude, zato Direkcija za infrastrukturo in Ministrstvo za infrastrukturo pripravljata obsežno posodobitev železniškega vozlišča. Glavni cilji projekta so povečanje pretočnosti, nadgradnja proge iz kategorije C3 na D4 (22,5 t/os), dostopnost za invalide, uvedba taktnega voznega reda ter omogočanje voženj vlakov do dolžine 740 metrov.

Projekt vključuje tudi povečanje hitrosti, izboljšanje interoperabilnosti z evropskim sistemom in odpravo ozkih grl, s čimer bo Ljubljana ohranila vlogo osrednjega prometnega središča Slovenije in jugovzhodne Evrope.

Miha D. Kovač

Foto: Direkcija RS za infrastrukturo