Kako pozimi na tri preproste načine znižati krvni tlak

Ohranjanje zdravja pozimi se lahko zdi zahtevna naloga. Otežuje jo stres zaradi praznikov, sezona prehladov in grip, ki je pred nami, ter vsa tista mamljiva sezonska hrana z veliko sladkorja in maščob, ki se ji je tako težko upreti. Poleg težav, kot so viroze in pridobivanje kilogramov, je visok krvni tlak še ena zdravstvena težava, s katero se lahko soočimo to zimo zaradi vseh omenjenih dejavnikov.

Na srečo obstaja več stvari, ki jih lahko storite in tako nadzorujete svoj krvni tlak in ohranite svoje zdravje v najboljši možni obliki.

Zdravstvena svetovalka Joanna Wen poudarja, da obstajajo trije preprosti načini, s katerimi lahko pozimi znižate krvni tlak. Oziroma bolje nadzorujete njegovo raven. Gre za zdravo prehrano, počitek in kvaliteten spanec.

Pravilna prehrana

Zdrava prehrana je vedno bistvena, ko gre za naše splošno zdravje, vključno s krvnim tlakom. Po mnenju Wen je ena najboljših stvari, ki jih lahko naredimo za krvni tlak, pravilna prehrana.

Jejte veliko sveže zelenjave in pazite na vnos soli. Poleg opuščanja predelane hrane Wen priporoča dodajanje več začimb in okusov jedem s svežimi zelišči in začimbami. Jedem dodajajte začimbe kot sta česen in paprika, ki lahko prav tako pomagata pri uravnavanju krvnega tlaka.

Počitek

Poleg prehrane Wen poudarja udi pomen počitka. Počitek je namreč izjemno pomemben pri uravnavanju krvnega tlaka. Stres namreč prispeva k številnim zdravstvenim težavam in visok krvni tlak ni izjema.

Wen svetuje, da poskusimo z določenimi aktivnostmi, ki so učinkovite pri pomirjanju, kot sta meditacija ali joga, ki bosta sprostili naše mišice in zmanjšali raven stresa, dva pomembna dejavnika pri zniževanju krvnega tlaka.

Spanec

Na koncu svetovalka pojasni, kako pomembno je vsako noč zagotoviti dovolj kakovostnega spanca. Pomanjkanje spanja je namreč povezano prav s povišanim krvnim tlakom, pa tudi s povečanim tveganjem za bolezni srca, sladkorno bolezen, debelost, bolezni ledvic in razvoj demence. Strokovnjaki poudarjajo, da bi morali vsako noč spati vsaj šest do osem ur, da bi bili spočiti in zdravi.

Foto: Pexels Vir

By A.K.

2 thoughts on “Kako pozimi na tri preproste načine znižati krvni tlak”
  1. […] Ohranjanje zdravja pozimi se lahko zdi zahtevna naloga. Otežuje jo stres zaradi praznikov, sezona prehladov in grip, ki je pred nami, ter vsa tista mamljiva sezonska hrana z veliko sladkorja in maščob, ki se ji je tako težko upreti. Poleg težav, kot so viroze in pridobivanje kilogramov, je visok krvni tlak še ena zdravstvena težava, s katero se lahko soočimo to zimo zaradi vseh omenjenih dejavnikov… več tukaj. […]

  2. […] Ohranjanje zdravja pozimi se lahko zdi zahtevna naloga. Otežuje jo stres zaradi praznikov, sezona prehladov in grip, ki je pred nami, ter vsa tista mamljiva sezonska hrana z veliko sladkorja in maščob, ki se ji je tako težko upreti. Poleg težav, kot so viroze in pridobivanje kilogramov, je visok krvni tlak še ena zdravstvena težava, s katero se lahko soočimo to zimo zaradi vseh omenjenih dejavnikov… več tukaj. […]

Komentar: